Moj nalog
Zaboravio/la sam lozinku za pristupanje mom nalogu, što treba da napravim?
Pratite link na vrhu menija
[Forgot Password] i unesite Vaše korisničko ime ili email adresu. Lozinka će Vam biti poslata na Vaš email za par minuta. Koristimo Vaš glavni email iz naše baze podataka, koji ste unijeli tokom registracije ili ste ga promijenili na profilu.
Kako da promijenim informacije na mom nalogu?
Kako da obrišem moj nalog?
Pratite link lijevo u meniju
"My profile" i tada
"Security settings" i kliknite
"Delete my account".
Upozorenje! Nakon korišćenja ove funkcije sve informacije sa Vašeg naloga bit će izbrisane i ne mogu se povratiti. Molimo Vas razmislite dvaput o brisanju profila. Također nemojte zaboraviti prije brisanja naloga da zaustavite Vašu pretplatu.
Promenio/la sam informacije na profilu, zašto se ne mijenja?
Nove informacije će se dodati/osvježiti za par minuta kada baza podataka prikupi sve sačuvane podatke.
Zašto se moj nalog ne može pronaći pretraživanjem ili prikazati na popisima prijatelja?
Ako su podaci pretrage ispravni, vjerojatno ovisi od potvrde novih fotografija. Administracija će provjeriti i odobriti/odbiti tvoje nove slike u najkraćem mogućem roku.
Uvijek možeš provjeriti status tvojih forografija na vrhu menija
"My profile" pored linka "Promjeni moje slike" - (Na čekanju/Odobreno/Pravo).
Kada se pokušam prijaviti, sustav prikazuje pogrešku "Profil onemogućen" ili "Profil je zamrznut". Što to znači?
Tvoj profil je onesposobljen zbog toga što ste
Terms and Conditions ignorisali.
Tvoj profil se neće vratiti, kasnije će biti izbrisan iz baze podataka.
Podaci osobe (poruke, komentari, profil) su nestali. Zašto se to dogodilo?
Vjerojatno je ovaj korisnik bio onesposobljen.
Zašto se to dogodilo, odgovor možeš pročitati iznad.
Članstva
Kako da kupim privilegovano članstvo - Zlatno ili VIP?
Prati link u meniju sa lijeve strane
"Membership" - ovdje ćeš bit u mogućnosti da kupiš bolje EroDate.hr članstvo.
Zašto nakon kupovine privilegovanog članstva moje funkcije ne rade?
Moraš da se odjaviš i prijaviš na sistem ponovo.
Kako kupiti za drugog korisnika privilegovano članstvo ili kredite?
Na svakom profilu korisnika postoji opcija "Pokloni kredite" i "Pokloni članstvo" - koristi je ;)
Dobio sam poruku od administratora da mi članstvo ističe za par dana. Kako to mogu izbjeći?
Tvoje članstvo ističe jer je bilo kupljeno ili poklonjeno za tebe za određeno vrijeme.
Ako želiš da ga produžiš molimo provjeri koje članstvo imaš - Zlatno ili VIP. Možeš vidjeti ako pratiš link lijevo u meniju
"Membership".
Kako otkazati članstvo?
Molimo vas obratite pažnju, nakon kupovine Članstva, dalja obračunavanja će biti uključena. To znači, nakon određenog vremena, sa Vašeg računa će biti uzet novac. Da biste zaustavili obračunavanje, molimo vas idite na Članstvo -> izaberite Tip plaćanja, i tamo će biti informacije o tome kako da zaustavite naplaćivanje!
Inbox
Zašto ne mogu pročitati moje poruke?
Samo zlatni i VIP članovi mogu čitati svoje poruke. Kliknite
HERE i odaberite najbolji način plaćanja za sebe.
Kako mogu provjeriti moje poslane poruke?
Možete ih vidjeti u svakom chatu ili jednostavno kliknite izlaznu poštu i moći ćete vidjeti sve svoje poslane poruke.
Što je istaknuta a što ultra istaknuta poruka?
Istaknuta poruka vidljiva je uvijek na vrhu u crvenoj boji dok je član ne pročita. Ultra istaknuta poruka nalazi se u pop-up prozoru i bit će vidljiva dok je član ne pročita i na vrhu je popisa poruka u crvenoj boji. Obje značajke posvećuju više pozornosti vašem profilu i puno ćete lakše postići svoj cilj.
Što je arhiva i kako se koristi?
U arhivu možete spremiti svoje stare ili važne poruke. Ako ste pomislili da će vam u budućnosti trebati neki podatak iz poruke, samo je premjestite u arhivu i moći ćete je provjeriti kad god želite.
Što su negativne poruke?
Ako ne želite primati poruke od neke dobi ili neke grupe članova, jednostavno idite na
MY INFO i postavite filter za negativne poruke. Uvijek ih možete pročitati i ukloniti u okviru arhiva za neželjene poruke.
Vidim da imam nepročitanih poruka, ali ih ne mogu pronaći u inboxu?
Možda su to starije poruke, samo postavite filter za prikaz nepročitanih poruka i moći ćete ih vidjeti.
Kako mogu poslati SMS?
Na SMS stranici možete poslati poruku korisniku bez da znate njegov broj. Samo upišite njegovo korisničko ime i možete poslati SMS umjesto njega. Također možete poslati normalan SMS na telefonski broj s naše web stranice.
Credits
Što su to krediti?
Krediti su valuta stranice, koja se može koristiti za kupnju dodatnih usluga i robe.
Kako mogu kupiti kredite?
Kliknite
Here i odaberite najbolji način plaćanja za sebe.
Što mogu napraviti sa svojim kreditima?
Možete nadograditi svoje članstvo, kupiti proizvode u E-trgovini, poslati iznenađenje za svoju simpatiju i još mnogo toga. Možete pronaći sav popis
HERE.
Kako mogu poslati kredite drugim članovima?
Otvorite svoj nalog, kliknite na ikonicu kredita, unesite zbroj kredita koji želite poslati i krediti će biti poslani odmah.
Zašto ne mogu koristiti moje kredite?
Vaše plaćanje još nije odobreno ili su vaši krediti zamrznuti. Za više detalja kontaktirajte
ADMIN.
Funkcije
Kako da dodam korisnika na Listu prijatelja?
Na svakom profilu člana na stranici za informacije nalazi se dugme "Dodaj u prijatelje". Koristi ovu opciju i čekaj da korisnik odobri tvoj zahtjev da budete prijatelji. U ovo vrijeme on/ona će biti prikazan/a u tvojoj listi prijatelja kao "Na čekanju". Nakon odobrenja bit ćeš dodat/a na njenu/njegovu listu prijatelja ili će možda tvoj zahtjev da budete prijatelji biti odbijen.
Gdje da pronađem listu članova koji su gledali moj profil?
Ova funkcija dozvoljena je samo za Zlatne ili VIP članove.
Ako si privilegovan član, u lijevom meniju prati link "Poslednji gledatelji". Ovdje možeš vidjeti tko gleda tvoj profil.
Kako da obrišem prijatelja sa Liste prijatelja?
Prati link u meniju na vrhu
"Friends", na toj stranici klikni link "Uredi".
Sada možeš obrisati neželjene prijatelje.
Kako da ignoriram poruke korisnika?
Prati link lijevo u meniju
"Ignore List". Na ovoj stranici možeš dodati ili urediti listu blokiranih korisnika.
Želim obrisati komentar prijatelja na svom profilu, je li to moguće?
Samo komentar ne možeš obrisati. Ali ako obrišeš prijatelja koji je napisao taj komentar iz tvoje Liste prijatelja, komentar će se automatski izbrisati.
Zašto ne mogu koristiti neke značajke portala koje sam prije mogao/la?
Provjeri sve funkcije svog članstva koje možeš koristiti.
Možeš pročitati više o funkcijama
here »
Kako da igram "Želim da se vidimo" igru?
U lijevom meniju kliknite na
HOOK UP i swipe-irajte korisnike s DA ili NE. Ako se podudara, oba će korisnika dobiti obavijest. Ako želite poslati obavijest bez podudaranja kliknite gumb DEFINITIVNO na svojoj simpatiji.
Kako kupiti profilni oglas i kako funkcionira?
Idite na stranicu
PROFILE ADS i odaberite vrstu oglasa. Zatim počnete oglašavati svoj profil i dobit ćete mnogo više pažnje i poruka. Vaš će profil biti vidljiv u desnom kutu i na stranici nakon prijave.
Oglasi
Ovdje možete pronaći mnogo oglasa i objaviti vlastiti uz vrlo malu naknadu.
Ultra Objave
Tko može objavljivati na Ultra brzim objavama?
Svi, koji imaju Obično, Zlatno ili VIP članstvo i dovoljno kredita za taj servis.
Koliko dugo će moja poruka biti prikazana?
Tvoja poruka u Brzim objavama biti će prikazana 30 minuta. Poslije ovog perioda tvoj tekst će "otići" u Objave.
Tko može vidjeti moju poruku?
Tvoju poruku u Brzm objavama i u Objavama će vidjeti svih EroDate.hr članova.
Zašto je moja poruka nestala?
Poruka nestaje iz 3 razloga:
1. prozor je pun i tvoja poruka je obrisana (U Objavama može da se smjesti skoro 20 poruka i najstarije se brišu)
2. u Vašoj poruci pronađeni su detalji reklame ili ličnih kontakata.
3. ako ste postavili poruku i ne vidite je u Brzim objavama, to znači, da je pozicija zauzeta. Tvoja poruka će biti prikazana kada bude bilo slobodnog mjesta.
Reklamiranje na portalu EroDate.hr bez dogovora sa administracijom je strogo zabranjeno. Također ne smiješ objavljivati lične kontakte, klevetničke ili druge izjave, sve to je pomenuto u odeljku §3 pravila i Uslova (Zabranjeni sadržaj ).
Što trebam učiniti ako je moja poruka izbrisana?
Ako je Vaša poruka izbrisana a primili ste pismo upozorenja, molimo Vas obratite pažnju na Vaše objave. Ako administracija prepozna Vaše prekršaje 3 puta, bit ćete blokirani najmanje 7 dana i nećete moći da postavljate Ultra Brze objave. Po pravilniku prekršaja Vaš profil bit će izbrisan istog trena bez upozorenja.
Zašto ne mogu kliknuti "Objavi moju poruku"??
Molimo Vas, proverite koliko kredita imate - ako imate manje od 70 kredita, nećete biti u mogućnosti da kliknete na tab "Postavi moju poruku" i nećete biti u mogućnosti da postavite poruku.
E-trgovina
Tko može koristiti i kupovati u E-strgovini?
E-trgovina je na raspolaganju svakom korisniku bez izuzetaka. E-trgovinu i njezine proizvode može vidjeti svaki internet pretraživač ali ne i da kupi. Za kupovinu u našem internet shopu potreban je profil.
Koliko proizvoda mogu da kupim u isto vrijeme?
Nije ograničeno. Samo treba da imaš dovoljno kredita za kupnju suvenira. U suprotnom, nećeš moći kupiti suvenire koji su skuplji.
Mogu li pokloniti suvenire?
Da. Samo treba da odabereš suvenir koji želiš pokloniti i da pritisneš dugme "Poklon". Ako želiš pokloniti više proizvoda, stavi ih u korpu za kupovinu. A onda pritisni "pošalji kao poklon" i popuni sva polja sa informacijama o korisniku i primaocu. Prije slanja, budi siguran/na da su podaci tačni.
Nakon što stavim suvenir u korpu za proizvode prikazuje se "greška".
Molimo Vas pritisnite "Nazad" i provjerite još jednom da ste označili sve informacije: veličinu, boju itd.
Promijenio/la sam kvantitet proizvoda, ali ne mogu da vidim finalnu cijenu.
Nakon izvršenih promijena, uvek pritisnite dugme "Dodaj" i cijena će biti automatski izračunata. Ako ste kupili buket, molimo Vas nemojte zaboraviti da odredite mjesto isporuke cvijeca i onda kliknite dugme "Ažuriraj".
Želim više od jednog proizvoda ali drugačiju veličinu/boju...
Moraš izabrati isti proizvod dva puta, i onda staviti boju/veličinu koju želiš.
Gdje proizvod može biti poslat?
Ovoga puta samo na teritoriji Hrvatske.
Što će se dogoditi sa mojim kreditima nakon što sam kupio/la suvenir?
Nakon što pritisneš dugme "Sačuvaj", finalna cijena će automatski biti naplaćena sa tvog profila (+bez slanja). Nakon što administrator odobri tvoju porudžbinu, krediti će biti naplaćeni i neće biti vraćeni.
Želim kupiti suvenir, ali piše da nemam dovoljno kredita. Što da napravim?
To znači da nisi u mogućnosti da kupiš suvenir, možeš kupiti još kredita klikom na "Krediti" sa lijeve strane prozora (ili preko linka u tekstu) i na taj način možeš nastaviti svoju kupovinu.
Ako stavim suvenire u košaricu proizvoda i želim ih kasnije kupiti, hoće li nestati?
Ne. Suveniri će biti u korpi za kupovinu samo dok se ne odjaviš.
Kako mogu nabaviti proizvode?
Proizvodi će biti dostavljeni preko kurira, ako niste izabrali drugi način dostave. Molimo Vas budite sigurni da Vaši kontakti koje ste dali budu ispravni.
Koliko košta dostava kurirskom službom?
Takse variraju od 50 kredita. Dostava kože je 80 kredita. Za dostavu proizvoda iz TopShop-a bit će naplaćeno 100 kredita - cijena zavisi od težine proizvoda. Finalnu sumu možeš provjeriti u korpi za kupovinu. ("Cijena slanja (Hrvatska)")
Primio/la sam oštećen paket...
Je li moguće vratiti/promijeniti kupljeni i primljeni suvenir?
Sve suvenire koje ste kupili na našem sajtu ne možete vratiti.
Kako mogu da pronađem proizvod?
Sa lijeve strane na našoj internet stranici možete naći kategorije proizvoda što će Vam olakšati pretragu na e-trgovini.
Koliko proizvoda može biti u mojoj korpi za kupovinu?
Kvantitet proizvoda nije ograničen.
Kako da znam da se proizvodi koje sam izabrao/la nalaze u mojoj korpi ili listi želja?
U momentu kada pritisnete dugme "u korpu" ili "dodaj u Listu želja" Vaši proizvodi su već u Vašoj korpi za kupovinu ili na listi želja. Da biste ih vidjeli, morate otići na Vašu korpu sa desne strane stranice ili na listu želja, sa lijeve strane stranice.
U mojoj korpi za proizvode vidim više od jedne vrste robe, u slučaju da sam dodao/la samo jednu.
Samo polako;) Vaši krediti nisu naplaćeni dok ne kliknete dugme "Kupi". Do tog momenta možete brisati proizvode iz Vaše korpe. To možete raditi u polju "kvantitet" tako što ćete mijenjati broj. I ne zaboravite da nakon svake promjene kliknete dugme "osvježi"
Ako želim da se vratim sa liste proizvoda do glavnog prozora E-trgovine.
Na lijevoj strani menija nađite link "E-trgovina" i pritisnite ga.
Kako mogu vidjeti veću sliku proizvoda?
Klikni na sliku ili ime proizvoda.
Kako da izaberem majicu?
Pronađi proizvod koji želiš da kupiš, a onda odaberi veličinu i boju koju želiš. Poslije toga moraš odabrati šta želiš da radiš sa proizvodom: kupiš, pokloniš, ili samo da dodaš u Listu želja, kada odlučiš klikni na određeno dugme.
Našao/la sam majicu svojih snova ali ne mogu izabrati veličinu koja mi treba. Što da napravim?
Ne brini. To znači da u ovom momentu mi nemamo veličinu ni boju koja Vam treba. Možda možete izabrati drugu boju ili veličinu.
Kada se moji krediti naplaćuju?
Isti je proces kao kod kupovine kreditnom karticom: u momentu kada pripremiš svoju porudžbinu, broj kredita, koji je ekvivalentan cijeni proizvoda, je rezerviran. Kada administracija odobri tvoju porudžbinu, tvoji krediti će biti naplaćeni. Ako administracija odbije tvoju porudžbinu u slučaju nekih drugih razloga, dobit ćeš nazad svoje kredite.
Ako je član otkazao moju narudžbu, kada će moji krediti biti vraćeni?
Rezervirani krediti će ti se vratiti istog momenta kada tvoja porudžbina bude otkazana.
Kako da znam koji tip isporuke da izaberem?
Proizvodi se dostavljaju preko kurira. Da izaberete tip isporuke (preko kurira ili da uzmete proizvod iz realne prodavnice) možete samo kad kupujete Bomba Records proizvode.
Koje informacije treba da dam kuriru?
Morat ćete reći ime, prezime i dati jedinstveni kod, koji će biti generiran za vas na web stranici EroDate.hr nakon kupovine.
Lista želja
Tko može imati Listu želja?
Listu Želja (WishList) može imati svaki korisnik bez izuzetaka. Vi ste Običan, Zlatni ili VIP član - samo odaberite stvari koje želite najviše i kreirajte svoju listu želja.
Kako kreirati Listu želja?
Odaberite proizvode koje želite najviše sa liste i potvrdite ih tako što ćete kliknuti na dugme.
Koliko proizvoda može da bude u mojoj Listi želja?
Maksimum 10.
Tko može vidjeti moju Listu želja?
Tvoja Lista želja će biti prikazana za svakog člana sajta, koji otvori tvoj profil.
Koji korisnik mi može poslati poklon?
Poklon može poslati bilo tko, tko ima dovoljno kredita za određeni proizvod.
Tko plaća poklon?
Za proizvod iz tvoje Liste želja plaća član, koji želi da te izenadi. Dostavu plaćaš ti.
Kako nekome dati poklon?
Prvo moraš odabrati člana, kome želiš da daš poklon. Onda izaberi proizvod i klikni na "Daj poklon". Posle toga zahtjevani iznos kredita će biti rezerviran na tvom nalogu. Nećeš moći da koristiš te kredite. Ako primalac prihvati poklon, rezervirani krediti će biti naplaćeni.
Kako ću znati da je primalac prihvatio moje iznenađenje?
Čim pošalješ poklon, primalac će primiti obavijest. Primalac će ili prihvatiti poklon ili ne. U svakom slučaju bit ćeš informiran/a.
Kada će moji krediti biti naplaćeni?
Čim pokloniš poklon nekom članu, određeni broj kredita će biti rezerviran na tvom nalogu. Nećeš moći da koristiš te kredite. Ako primalac prihvati tvoj poklon, rezervirani krediti će biti naplaćeni. Ako korisnik ne prihvati poklon krediti će biti vraćeni na tvoj nalog.
Kada ću dobiti natrag svoje kredite ako primatelj nije prihvatio moj dar?
Rezervirani krediti bit će vraćeni na tvoj nalog čim primalac odbije tvoj poklon.
Dobio sam obavijest da mi jedan od članova stranice želi nešto pokloniti. Što sad trebam učiniti?
Ako želiš da prihvatiš poklon, klikni na "Prihvatam". Ako ne - klikni na "Odbijam"
Kako mogu znati koje opcije dostave odabrati?
Ako se poklon isporučuje putem kurira, biće Vam isporučen lično. Za tu uslugu primalac plaća sam. Možeš pokupiti svoj poklon također. Nakon primanja obavijesti o poklonu, izaberi kako želiš da ti poklon bude isporučen.
Koliko košta dostava kurirskom službom?
Za dostavu poklona putem kurira plaća primalac.
Kada će kurir dostaviti poklon?
Nismo odgovorni za kvalitet dostave kurira, ali tražimo najkraći rok dostave. Molimo Vas sačekajte 5 dana nakon što popunite formular o prihvatanju.
Primio/la sam oštećeni paket...
Slike
Kako da dodam fotografije na moj profil?
Prati link levo u meniju
"My profile" i onda klikni na ikonicu sa profilom ili slikom sa kamere.
Zašto slike koje sam dodao/la nisu objavljene?
Vjerojatno je tvoja slika(slike) prekršila jedno od naših Pravila za postavljanje slika:
Slika mora biti JPEG format i ne smije biti veća od 2 MB.
Slike moraju prikazivati tvoje lice ili prepoznatljivi deo tijela
Fotografija mora biti dobrog kvaliteta.
Nije dozvoljeno da se postave slike čija prava su rezervisana.
Nije dozvoljeno postavljati slike sa linkovima drugih sajtova.
Nije dozvoljeno postavljati slike djece (ispod 18 godina starosti).
Nije dozvoljeno postavljati par istih fotografija.
Nije dozvoljeno postavljati tuđe slike.
Šta je "Slika je Prava" oznaka na profilu korisnika?
Korisnici sa ovim statusom su pravi, to znači da oni doista postoje. Ne moraju da čekaju da administrator provjeri njihovu fotografiju i odobri je za javni pristup.
Kako da dobijem status "Pravi član"?
Postoji dva načina da ga dobijete:
1. Pošalji nam sliku držeći znak "EroDate.hr"
2. Pošalji nam polu-oficijelni dokument (pr. studentska identifikacija, vozačka dozvola)
Treba vremena. Ako su slike u redu, administracija Vam daje pristup statusu koji se naziva "Pravi član".
E-mail:
[email protected]
Ne zaboravite da pomenete korisničko ime!
Zašto ne mogu postavljati više slika?
Provjeri postavljanje, možda je funkcija postavljanja slika na Vašem nalogu zabranjena.
Bio je onesposobljen zbog kršenja %1$s pravila postavljanja slika.
Zašto mi je dopušteno postaviti do 10 fotografija?
Broj fotografija koje možete postavljati zavisi od trenutnog članstva koje imate:
Obični članovi mogu postaviti do 10 fotografija;
Zlatni članovi mogu postaviti do 30 fotografija;
VIP članovi mogu postaviti do 56 fotografija.
Mogu li sakriti moju sliku (slike) i odlučiti tko ih smije vidjeti?
Da, funkcija se zove Odobreni čalnovi - tvoje odabrane fotografije su zaključane tako da ukoliko ih korisnik želi vidjeti mora da traži tvoju dozvolu - a ti treba da odobriš ili odbiješ taj zahtjev.
Moje fotografije su izbrisane. Zašto?
U većini slučajeva razlog je poslat u Vaš inbox (prijemno sanduče). Također, možete provjeriti pravila postavljanja slika u FAQ. Ako i dalje vjerujete da Vaša fotografija nije prekršila nijedno od ovih pravila i da je obrisana bez ikakvog razloga, molimo Vas kontaktirajte administraciju i mi ćemo Vam pomoći.
Video
Zahtjevi za postavljanje video snimka
- Video mora biti *avi, *asf, *wmv, *mpeg, *asx, *mov, *flv, *rm, *mp4 formata;
- Veličina video snimka ne smije biti veća od 400 MB.
- Svaki član može postaviti maksimalno 2 video snimka.
- Nije dozvoljeno postavljati video snimke čija prava su rezervirana.
- Nije dozvoljeno postavljati video sa linkovima drugih sajtova.
- Nije dozvoljeno postavljati video snimke sa djecom dok ne napune 18 godina starosti.
- Nije dozvoljeno postavljati iste video snimke.
- nije dozvoljeno postavljati tuđe video snimke.
Kako da dodam video snimke na moj profil?
Zašto video snimci koje sam postavio/la nisu objavljeni?
Vjerojatno tvoj video(video snimci) krši jedno od EroDate.hr Pravila postavljanja:
Video mora biti *avi, *asf, *wmv, *mpeg, *asx, *mov, *flv, *rm, *mp4 formata;
Veličina video snimka ne smije biti veća od 400 MB.
Svaki član može postaviti maksimalno 2 video snimka.
Nije dozvoljeno postaviti video čija prava su rezervirana.
nije dozvoljeno postaviti video sa likom dugih sajtova.
nije dozvoljeno postaviti video sa djecom dok ne navrše 18 godina.
Nije dozvoljeno postavljati iste video snimke.
Nije dozvoljeno postavljati tuđe video snimke.
Mogu li sakriti moj video (video snimke) i odlučiti tko će imati dozvolu da to vidi?
Da, ova funkcija se zove Odobreni članovi - tvoje odabrane slike su zaključane tako da bi ih neko video mora tražiti dozvolu od tebe - ti treba da odobriš zahtjev ili da ga odbiješ.
Moji video snimci su obrisani. Zašto?
U većini slučajeva razlog je poslat u inbox (prijemno sanduče). Također, možete provjeriti pravila o postavljanju video snimka u FAQ. Ako i dalje vjerujete da Vaš video nije prekršio nijedno od tih pravila, i izbrisan je bez razloga, molimo Vas kontaktirajte administraciju, oni će Vam izaći u susret.
Zašto ne mogu napraviti komercijalni video/foto album?
Samo pravi članovi mogu kreirati komercijalne albume. Ako želite postati real član kliknite
HERE.
Koliko ću kredita dobiti za gledanje komercijalnog videa/foto albuma?
Članovi trebaju sami odrediti svoju cijenu. Možete postaviti bilo koju cijenu koju želite.
Zašto je moj komercijalni video/foto album izbrisan?
Možda fotografije / video zapisi nisu bili vaši ili ste prekršili druga pravila web stranice. Molimo kontaktirajte
ADMIN za više informacija.
Koliko će vremena članovi moći vidjeti moj komercijalni video/foto album?
Nakon uplate moći će vidjeti vaš komercijalni album 5 dana.
Događaji
Tko može objavljivati događaje?
Svi korisnici mogu BESPLATNO objavljivati događaje. Molimo kliknite
HERE i objavite vlastiti događaj.
Zašto je moje sudjelovanje u događaju otkazano?
Na ovo pitanje može odgovoriti samo vlasnik događaja. On je prvi korisnik na popisu sudionika, molimo kontaktirajte ga za više informacija.
Kako mogu svoj događaj učiniti vidljivim na vrhu popisa?
Događaj bi trebao imati više od 20 sudionika i trebali biste reklamirati našu web stranicu u svom događaju. Za više informacija obratite se
ADMIN.
Kako svoj događaj mogu učiniti nevidljivim za neke korisnike?
Zatim objavite svoj događaj, odaberite dodatne filtre i postavite vrstu korisnika koji se neće moći pridružiti ili vidjeti vaš događaj.
Kako mogu otkazati notifikacije o novim događajima?
Na kraju obavijesti kliknite na poseban URL i moći ćete je poništiti. Ili idite na stranicu
Notifications i sami postavite filtere.
My Community
Tko može vidjeti moje postove?
Svi vaši prijatelji i članovi koji nemaju prijatelja na popisu prijatelja.
Mogu li sakriti svoje objave?
Da, možete, idite na
MY COMMUNITY, desnom meniju i tamo možete odabrati podatke koje želite sakriti.
Zašto mogu vidjeti postove administratora?
Administratorske objave vidljive su svim korisnicima.
Kako mogu filtrirati aktivnosti i postove svojih prijatelja?
Morate ići na
MY COMMUNITY, desnom meniju i tamo možete filtrirati objavu koju želite vidjeti od svojih prijatelja.
Chat
Zašto ne mogu koristiti chat?
Morate postati zlatni ili VIP član. Molimo kliknite
HERE i odaberite najbolji način plaćanja za vas.
Zašto sam izbačen(a) iz chat-a?
Možda ste prekršili pravila CHAT-a ili upisali neke loše riječi. Za više informacija obratite se
ADMIN.
Kada ću ponovno moći koristiti chat?
Moglo je potrajati od 1 dana do 30 dana ili možda više. Za više informacija obratite se
ADMIN.
Drugi korisnici govore loše o meni, što da radim?
Uvijek kontaktirajte CHAT moderatora ili
ADMIN.
Groups
Tko može kreirati grupu?
Svi korisnici mogu besplatno kreirati grupu.
Zašto se ne mogu pridružiti grupi?
Ova grupa je privatna, morate pričekati odobrenje.
Kakve grupe ja mogu kreirati?
Javna grupa – svi korisnici se mogu pridružiti ovoj grupi bilo kada. Privatna grupa – korisnici se mogu pridružiti grupi nakon odobrenja moderatora ili osnivača. Tajna grupa – nevidljiva, korisnici mogu biti pozvani samo u ovu grupu.
Što su osnivači i moderatori grupe?
Osnivači su članovi koji su stvorili grupu i mogu postaviti druge članove kao moderatore. Moderatori mogu odobravati druge članove i moderirati postove u grupi.
Zašto je moja grupa izbrisana?
Ako nije bilo nove objave u 3 mjeseca, sustav je izbrisao vašu grupu.
Zašto je moj post izbrisan?
Vjerojatno ste prekršili pravila grupe. Molimo kontaktirajte osnivača grupe ili moderatora za više informacija.
Kako mogu napustiti grupu?
Idite u svoju grupu i u desnom meniju pronaći ćete opciju za napuštanje grupe.
Zajednica
Što je zajednica?
Na stranici društva možete čitati blogove i forume, sudjelovati u nekim foto igrama, provjeriti naše Facebook vijesti i još mnogo toga.
Mogu li ući u zajednicu s običnim članstvom?
Da, zajednica je apsolutno besplatna za sve naše korisnike.
Tko može sudjelovati u igri novih fotografija?
Svi članovi koji imaju status pravog člana. Svaki dan biramo 3 pobjednika koji dobivaju 300, 200 i 100 kredita.
Zašto moj post na blogu još nije vidljiv?
Vaš post na blogu čeka odobrenje. Naši moderatori će to provjeriti što je prije moguće.
Premium sadržaj
Što je Premium sadržaj?
Premium je nova funkcija koja našim korisnicima omogućuje zaradu STVARNOG novca.
Što mogu uploadovati?
Svaki sadržaj osim onog koji je zakonom zabranjen.
Što ne mogu uploadovati?
Foto/video sadržaj koji je zaštićen autorskim pravima ili zakonom zabranjen.
Kako će mi biti plaćeno?
Nakon što dosegnete minimalni iznos isplate (100 EUR) koristite odgovarajući gumb "Traži isplatu". Isplate vršimo 1-3 ili 15-18 dana svakog mjeseca.
Zašto dobivam manje nego što je prikazano na mom profilu?
Vi dobivate 70%, ostalih 30% su porezi za našu platformu.
Upozorenje
Premium autori ne mogu slati neželjene poruke i moraju postavljati novi sadržaj svaki tjedan.
WEBCAM
Tko može izvesti nastup?
Sve REAL djevojke mogu koristiti WEBCAM platformu. Možete vidjeti REAL
here.
Koliko zarađujem?
Dobit ćete 100%, ne koristimo nikakve poreze ili provizije.
Kako ću dobiti svoj novac?
Tada zaradite 100 EUR. Kontaktirajte administratora za isplatu. Novac ćemo slati na vaš bankovni račun 1-3 ili 15-18 dana svakog mjeseca.
Warning
1. Nikada ne šaljite novac nikome koga upoznate na internetu, ni pod kojim okolnostima. Prijavite nam ih. Bolje koristite naš plaćeni sadržaj ili WEBCAM platforme.
2. Zabranjeno je slanje neželjene pošte, objavljivanje ponuda za posao i oglasa na našoj web stranici.
Prije pročitajte ova rules.