NISI ČLAN?
Prijavi se

FAQ

Moj nalog

Zaboravio/la sam lozinku za pristupanje mom nalogu, što treba da napravim?

Pratite link na vrhu menija [Forgot Password] i unesite Vaše korisničko ime ili email adresu. Lozinka će Vam biti poslata na Vaš email za par minuta. Koristimo Vaš glavni email iz naše baze podataka, koji ste unijeli tokom registracije ili ste ga promijenili na profilu.

Kako da promijenim informacije na mom nalogu?

Pratite link lijevo u meniju .

Kako da obrišem moj nalog?

Pratite link lijevo u meniju i tada i kliknite .
Upozorenje! Nakon korišćenja ove funkcije sve informacije sa Vašeg naloga bit će izbrisane i ne mogu se povratiti. Molimo Vas razmislite dvaput o brisanju profila. Također nemojte zaboraviti prije brisanja naloga da zaustavite Vašu pretplatu.

Promenio/la sam informacije na profilu, zašto se ne mijenja?

Nove informacije će se dodati/osvježiti za par minuta kada baza podataka prikupi sve sačuvane podatke.

Zašto se moj nalog ne može pronaći pretraživanjem ili prikazati na popisima prijatelja?

Ako su podaci pretrage ispravni, vjerojatno ovisi od potvrde novih fotografija. Administracija će provjeriti i odobriti/odbiti tvoje nove slike u najkraćem mogućem roku.
Uvijek možeš provjeriti status tvojih forografija na vrhu menija pored linka "Promjeni moje slike" - (Na čekanju/Odobreno/Pravo).

Kada se pokušam prijaviti, sustav prikazuje pogrešku "Profil onemogućen" ili "Profil je zamrznut". Što to znači?

Tvoj profil je onesposobljen zbog toga što ste ignorisali.
Tvoj profil se neće vratiti, kasnije će biti izbrisan iz baze podataka.

Podaci osobe (poruke, komentari, profil) su nestali. Zašto se to dogodilo?

Vjerojatno je ovaj korisnik bio onesposobljen.
Zašto se to dogodilo, odgovor možeš pročitati iznad.
Couldn't find your answer? Contact admin.
...