NOT A MEMBER?
Sign up

Discussions

Other user discussions

Astina priča: napustila posao učiteljice i pruža seksualne usluge

16/04/2024 13:50
[dpic=2f37910cd1c5d.jpg][/dpic]

Asta, 26-godišnjakinja s obale, već tri godine nudi intimne usluge. Pristala je podijeliti svoje iskustvo s tim poslom.

Dolazim iz sela. Roditelji su me poslali na fakultet, ali tamo sam se osjećala nelagodno. Djevojke iz studentskog doma nosile su skupe odjevne komade i izlazile u grad. Mene su mi oblačile i davale novac.
Starije djevojke nudile su spavanje s muškarcima.
Jedan muškarac tražio je djevojke i dobro plaćao. Pristala sam. Na početku je bilo čudno, ali brzo sam se naviknula. Za to sam dobila 2000 eura. Onda sam si kupila topli kaput, rukavice i kozmetiku. Dok sam živjela u studentskom domu, dodatno sam zarađivala od muškaraca. Mnoge su tako radile. Našminkala bih se, obukla najljepšu odjeću i otišla u barove gdje sam mogla upoznati muškarce.
Kada je Asta završila fakultet, počela je raditi kao učiteljica.
Odlučila sam sve to zapisati, iznajmila stan s policajcem. Plaća je bila 700 eura, ali muškarcu je to bilo dovoljno samo za piće. Nakon pola godine, ostavila sam sve to i počela obilaziti barove. Bila sam ljubavnica jednog poduzetnika godinu dana. On mi je kupovao odjeću i čak me odveo u Tursku. Ali morala sam biti s njim kad god je to tražio.
Dobivam dobru zaradu. Mjesečno zaradim 3-4 tisuće eura, ponekad i više, i dobijem i poklone. Radim noću, ali se ne prenaprežem i spavam do podneva. Shvaćam da ću ostarjeti, ali tada će biti teže, ali mlađe djevojke čekaju svoj red.
Noć s Astom košta 300 eura, pola sata - 60, oralni seks - 50, analni - dodatnih 100 eura.
Nedavno sam u trgovini platila 50 eura za vrećicu - kaže. - Moj način života je težak. Imam puno troškova. Obična žena može upoznati muškarca kod kuće u pidžami. Ja se moram našminkati, napraviti pedikuru, kupiti lijepe gaćice i raditi botoks injekcije.